Wiadomości
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu MERCEDES-BENZ
Dobieszowice, dnia 9 czerwca 2021 r.
Sprzedający:
Gminny Zespół Oświaty w Bobrownikach
ul. Kościuszki 25c
42-584 Dobieszowice
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu
typu MERCEDES-BENZ
Przedmiot sprzedaży
Przedmiotem przetargu jest pojazd marki MERCEDES-BENZ, model 516 Sprinter BlueTEC MR13 E6 3.5t – 1 szt.
Dane techniczne pojazdu:
Rok produkcji |
2013 |
Rodzaj nadwozia |
Autobus 19+1 |
Data pierwszej rejestracji |
11.03.2014 r. |
Data ważności badania technicznego |
9.09.2021 r. |
Przebieg |
209 852 km |
Pojemność skokowa |
2143 ccm |
Moc |
120 kW |
VIN |
WDB9066571S875103 |
Kolor |
Biały |
Numer rejestracyjny pojazdu |
SBE 77680 |
Dopuszczalna masa całkowita |
5000 kg |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Załącznik nr 1” do ogłoszenia.
Cena wywoławcza pojazdu:
Ustala się minimalną cenę wywoławczą w wysokości 85 000,00 złotych netto (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty pisemne na pojazd należy składać w terminie do 28 czerwca 2021 r. do godz. 13.00 w Gminnym Zespole Oświaty w Bobrownikach, 42-584 Dobieszowice, ul. Kościuszki 25c w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
,,Oferta na zakup samochodu MERCEDES-BENZ, nie otwierać przed 28.06.2021 r. godz. 13.00”
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 czerwca 2021 r. o godz. 13.10 w Gminnym Zespole Oświaty w Bobrownikach, ul. Kościuszki 25c, 42-584 Dobieszowice – przy zachowaniu środków ostrożności w związku ze stanem epidemii związanej z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć pojazd:
Samochód można oglądać w dniach od 11.06.2021 r. do 25.06.2021 r. (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu, tel. 781 982 769) w godzinach od 7.00 do 15.00 na terenie Urzędu Gminy Bobrowniki, ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki.
Wartość wadium oraz forma, termin i miejsce wniesienia:
- Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wnieść w formie pieniężnej w złotych polskich do dnia 25 czerwca 2021 r. do godz. 15.00 na rachunek bankowy: 07 8438 0001 0000 0156 2000 0070 z dopiskiem informującym, że wpłata dotyczy wadium na sprzedaż pojazdu MERCEDES-BENZ, nr VIN: WDB9066571S875103.
- Za dzień wpłaty wadium uważa się dzień uznania na rachunku bankowym Sprzedającego.
- Wadium wniesione przez wyłonionego w wyniku przetargu nabywcę zalicza się na poczet ceny nabycia pojazdu.
- Wadium złożone przez Oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zwraca się przelewem na wskazany w ofercie przez Oferenta rachunek bankowy niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty lub odwołaniu przetargu.
- Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko, nazwę firmy oraz adres i siedzibę Oferenta;
- numer telefonu i e-mail Oferenta;
- oferowaną cenę brutto;
- oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdów lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
- oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze wzorem umowy i nie wnosi zastrzeżeń oraz przyjmuje warunki w nim zawarte.
Oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej nie będą rozpatrywane.
Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
Komisja przetargowa odrzuci ofertę, jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub nie została zabezpieczona wadium;
- nie zawiera danych i dokumentów wymienionych we wzorze oferty lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę;
- uczestnik przetargu nie zaoferował co najmniej ceny wywoławczej.
O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadomi niezwłocznie Oferenta poprzez wysłanie wiadomości pocztą e-mail.
Wybór oferty:
- Komisja przetargowa wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę.
- W przypadku, gdy kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, a jest to najwyższa cena zaoferowana za samochód w przetargu, przeprowadzona zostanie aukcja (licytacja ustna) pomiędzy tymi oferentami w dniu przetargu, po ogłoszeniu przez komisję wyników przetargu. Osoby przystępujące do licytacji powinny legitymować się dowodem osobistym.
Zawarcie umowy:
- Umowę sprzedaży w trybie przetargu uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Oferenta zawiadomienia o przyjęciu oferty.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.
- Pojazd zostanie wydany po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto Sprzedającego.
Informacje dodatkowe:
- Właścicielem pojazdu jest gmina Bobrowniki, ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki. Zgodnie z § 7 oraz § 8 Zarządzenia nr OK.0050.140.2020 Wójta Gminy Bobrowniki z dnia 21.07.2020 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego będącymi w dyspozycji urzędu i jednostek organizacyjnych gminy Bobrowniki powierzone składniki mienia ruchomego sprzedaje jednostka organizacyjna, której dane mienie zostało powierzone.
- Sprzedającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bobrowniki. Może Pani/Pan uzyskać informację o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Bobrowniki, ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki, tel.: 32/287 78 87, e-mail: sekretariat@bobrowniki.pl (dalej: Administrator).
- Wójt Gminy Bobrowniki wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pan/Pani skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@bobrowniki.pl, lub za pośrednictwem danych kontaktowych Urzędu.
- Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 RODO w celu związanym z przeprowadzanym przetargiem.
- Dane nie będą przekazywane osobom trzecim, będzie je przetwarzał tylko administrator.
- Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania, złożenia sprzeciwu oraz usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO). Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- W przypadku przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanym formom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.
- Jeśli Pani/Pan stwierdzi, że przetwarzanie danych narusza obowiązujące przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce organem nadzorczym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie danych wynika z przepisów prawa. W przypadku przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych uniemożliwi zrealizowanie postępowania.
Załączniki:
Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu sprzedaży;
data: 2021-06-09